この度PEPESO(ピープルズピースソリューションズ)が2月14日で15周年を迎えます。
それを記念して団体表記がPEPESOからピープルズピースソリューションズへ。
またロゴは今までのPeという文字からうさぎのロゴへと変更となります。
うさぎはPEPESO設立当初からのイメージであり、
大きく飛躍するという意味を込めて今回キャラを適用しました。
うさぎの耳は、リーフをイメージし自然や癒やしを表しており、
しっぽは四つ葉のクローバー。『日常サムシング』の歌詞にあるように
四つ葉のクローバー見つけた小さいときの嬉しい気持ちを忘れないようにと
今回このロゴに決定しました。
15周年の新ロゴのグッズも準備中ですのでお楽しみに。
代表 早坂 卓磨
The content is well-written and provides relevant information about the rebranding of PEPESO to People’s Peace Solutions for its 15th anniversary. The inclusion of the meaning behind the new logo and its connection to the company’s history is engaging. To further enhance the post, consider adding details about any special events or promotions planned for the anniversary and ensuring that the images included are high-quality and relevant to the rebranding. Additionally, providing a brief historical overview of PEPESO’s journey over the past 15 years could add depth to the content and resonate with readers. Lastly, incorporating a call to action for readers to share their thoughts or memories related to PEPESO could encourage engagement and interaction with the post.
Takuma Hayasaka